سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

ديكشنري لانگمن 5 LONGMAN / اورجينال

۴ بازديد

ديكشنري لانگمن 5 LONGMAN / اورجينال

قيمت: 14,800 تومان

ديكشنري لانگمن 5 LONGMAN / اورجيناللانگمن قدرتمندترين كاملترن ديكشنري جهان LONGMANديكشنري هوشمند لانگمن Longmanديكشنري لانگمن ويرايش 5ام جديد LONGMAN Dictionary of Contemporary English 5th Editionتهيه شده توسط قسمت آموزش و تمرين زبان انگليسي شركت لانگمن در يك DVD متناسب با امتحان هاي IELTS , FCE , CPE , CAE TOEFL . با روزي يك يا چند ساعت تمرين با اين فرهنگ لغات مي توانيد انگليسي را بياموزيد .* در صورتي كه



محصولات ديگر: :

دیکشنری‌های آنلاین فارسی به انگلیسی ابزارهایی حیاتی برای افرادی هستند که در ترجمه و درک متن‌ها و متون مختلف دو زبانه فعالیت می‌کنند. این دیکشنری‌ها امکاناتی گسترده برای جستجو و ترجمه کلمات، عبارات و حتی جملات را فراهم می‌کنند. با استفاده از آنها، کاربران می‌توانند به سرعت و با دقت معنی کلمات را در دو زبان مقصد مورد نظر، مشاهده کنند. این ابزارها اغلب با قابلیت تلفظ صحیح کلمات نیز همراه هستند که به کاربران کمک می‌کند تا بهبودیافته‌تر و با اطمینان بیشتری کلمات را یاد بگیرند.

 

با پیشرفت فناوری، دیکشنری‌های آنلاین به شکل‌ها و قابلیت‌های مختلفی مانند نرم‌افزارهای موبایل، وبسایت‌ها و حتی افزونه‌ها برای مرورگرهای اینترنتی در دسترس هستند. این امکانات تنها برای ترجمه کلمات و عبارات نیستند، بلکه برای انجام ترجمه‌های متنوع و حتی تشخیص مفاهیم و اصطلاحات زبانی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. به کمک این دیکشنری‌ها، افراد می‌توانند ارتباطات بین‌المللی خود را بهبود دهند و به آسانی اطلاعاتی را که به زبان‌های مختلف منتشر می‌شوند، درک و ترجمه کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.